gamemat
گیم مت چیست؟

گیم مت چیست؟

گیم کنترل حرکتی گیم مت
گیم مت یک محصول خلاقانه در زمینه بازیهای رایانه ای است. امروزه بازیهای موبایلی بین کودکان و نوجوانان بسیار رایج شده است و سبب افزایش وزن و عدم تحرک کودکان میشود . گیم مت با بلوتوث به بازیهای موبایلی و لپتاپ وصل میشود و کودکان می‌توانند بازیهایی ایرانی را که مناسب با فرهنگ کشورمان هست را به وسیله این محصول انجام دهند. این محصول سبب تحرک کودکان میشود و از افزایش وزن کودکان جلوگیری میکند. این محصول برای کودکان و نوجوان و بزرگسالان طراحی شده است و محدودیت سنی ندارد و همه گیمرها میتوانند از این محصول استفاده کنند.

این محصول در سه نسخه خانگی، حرفه ای و سازمانی توسعه داده شده است. نسخه خانگی برای خانواده ها طراحی شده است که خانواده ها می‌توانند آن را در منزل استفاده کنند. نسخه حرفه ای این محصول برای مهد کودک‌ها و دارالقرآن ها طراحی گردیده است نسخه سازمانی برای ارگانها و مدارس با جمعیت بالا طراحی گردیده است. این محصول با بازیهای مختلف در سبکهای مختلف سرگرمی و آموزشی متصل میشود.
گیم مت یک محصول است که با بلوتوث به بازیهای دیجیتال اندروید وصل میشود و باعث می‌شود بازیهای موبایل به وسیله تحرک و ورزش انجام شود و از چاقی و عدم تحرک کودکان و نوجوانان جلوگیری میکند.